دومین دوره مسابقات تنیس روی میز جام غدیر

ویژه محلات منطقه ثامن

بمناسبت عید سعید غدیر دومین دوره مسابقات تنیس رو ی میز (جام غدیر) محلات منطقه ثامن به همت کانون فرهنگی،هنری معراج نور و پایگاه شهید رجایی و با همکاری مرکز فرهنگی ناحیه یک شهرداری ثامن برگزار گردید.

این مسابقات به مدت یک هفته از ساعت 18 الی 22 در مکان حسینیه معتمد در دو رده سنی نوجوانان و جوانان انجام شد. در سنی جوانان تعداد 98 نفر شرکت کننده که نفرات برگزیده به ترتیب 1- رضا کریمی 2- باقر صابوناتیان 3- علی قانعی و در سنی نوجوانان 40 نفر شرکت کننده که نفرات برگزیده به ترتیب 1- سجادپور 2- محمد کدخدا  3- سیروس جمشیدی

می باشد. جوائز نفرات برگزیده ربع سکه بهار آزادی،حکم قهرمانی،مدال بوده است. از عزیزان برگزیده شده در جشن بزرگ عید ولایت تقدیر گردید. و در آخر  از کلیه عزیزانی که ما را در این دوره مسابقات یاری کردند صمیمانه تشکر می کنیم.

 

کسب مقام سوم جشنواره ملی اتفاق

کسب مقام سوم در عرصه اوقات فراغت در اولین جشنواره ملی تشکل های جوانان (اتفاق) گوشه ای از فعالیت های چشم گیر بچه های مسجد معتمد کسب این مقام و راه یابی کانون به مرحله ملی این جشنواره را به تمامی اعضای تشکل تبریک عرض می نماییم.

 

 

ده شب با قافله کربلا

به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری ابا عبدا... و گرامیداشت ماه محرم هیئت امناء مسجد و حسینیه معتمد با همکاری پایگاه مقاومت شهید رجایی یک و کانون فرهنگی هنری معراج نور، ده شب مراسم عزاداری و سوگواری آن حضرت ویاران فداکارش را برگزار نمود این مراسم از شب سوم محرم به مدت 10شب با سخنرانی حجت الاسلام رضوی نسب و منصوری و مداحی ذاکر اهل البیت حاج اصغر خدایی برگزار گردید

 

 



نظر  

نوشته شده توسط کانون معراج در دوشنبه 87/11/14 ساعت 10:49 عصر موضوع | لینک ثابت